Alla inlägg under mars 2011

Av Linnea Sims - 7 mars 2011 22:08

 

Tog en rejäl promenad med Lina o Emil på fm.


 

..................................................
................

   

För en gång skull har dom hållt sig bakom staketet.



.......Hoppas ni också har haft en trevlig helg.........



Av Linnea Sims - 5 mars 2011 19:28


Idag var jag på loppis, köpte en väska som kostade 830kr. Fynda fynda!


 

Av Linnea Sims - 2 mars 2011 23:23


Har nu pluggat hemifrån i mer än 2 veckor och vardagen gör sig påmind.


Det vill säga: ALLA-SAMBONS-DÅLIGA-VANOR-DRIVER-MIG-TILL-VANSINNE!


Inte bara de gammla ingrodda vanorna i stil med att aldrig släcka en lampa/stänga av radio/alarmklockan efter att man lämnat hemmet. NÄÄ! Det kräket har gått och skaffat sig nya dåliga habbits utöver de gammla vanliga.


Här får ni det senaste:


       


Och jag vet att jag verkligen borde sitta och plugga istället för att gå runt och älta, men jag dör så irriterande... han har f**n lyckats kila in ett "viktigt" papper precis var man än tittar. Hur ska det bli när jag kommer hem på heltid?




Av Linnea Sims - 1 mars 2011 21:33


Var på blå stjärnas föreläsning "sjukvård för arbetande hundar" idag och blev upplyst som vanligt. Stackars jyckar igentligen. Så fort jag varit på föreläsning/läst något eller hört någon ny metod så är det det som gäller i flera veckor... tur att dom är två annars hade det nog blivit outhärdligt. I morgon blir det styrketräning för hela slanten men innan dess får vi nog slappa lite i soffan.


 


Ovido - Quiz & Flashcards