Alla inlägg den 17 december 2007

Av Linnea Sims - 17 december 2007 21:51

Jato verkar bli sämre för varje dag. Han haltar såpass mycket på alla benen att han lätt går in i grejer och det är fruktansvärt att se honom lida. Jag vet inte om medecinen som är smärtstillande verkar alls.

Veterinären vet ganska lite, men skall skriva ut någon ny medecin i morgon. 


Imorse körde jag in till Blå *:an med dom sista proverna. Fick promenera Jato i 1 1/2 timma för att lyckas pricka burken. När jag kom in till kliniken med väskan full av kiss och bajs-burkar hade jag naturligtvis glömmt plånboken. Man måste nämligen betala 400 kr för att bli av med en burk skit, dyrare änn rysk kaviar...


I kväll hörde veterinären av sig, Jato hade något ämne i avföringen som inte anses normalt. Vi skall in i morgon för fler blod prover. Det blir en mager jul i år...


(Fotot nedan är från när jag och Sollan promenerade med våra 6 hundar i sandsjöbacka...)



Ovido - Quiz & Flashcards