Alla inlägg den 11 september 2008

Av Linnea Sims - 11 september 2008 22:37

Idag var det dags för kurs start, jag kör ju igång en grundkurs i tävlingslydnad med lina till min hjälp och jag får väll erkänna att det gick ganska hyfsat. Deltagarna ligger på lite olika nivåer och det kommer att bli en utmaning att hålla ihop gruppen då någon tränar ligg kvar och andra har färdiga moment. Men det är en trevlig stämmning med folk så jag tror att det kommer bli jättebra eftersom alla är så entusiastika (hm, jag får nog jobba lite på min stavning...)


Timmy och Jato gjorde debut ikväll också! Dom skall gå en rallylydnads kurs för camilla (arma människa)


Ett leende från öra till öra på Timmy säger väll allt.


Nästa onsdag börjar min lillebror agility kurs med mizty, det lär bli spänande. Det känns väldigt konstigt att alla mina hundar är aktiva medan jag sitter på arselet. Jag har ju min Dessi som tur är!


Tränade lite lydnad med mizty idag och det gick ju riktigt bra. Hon är taggad som tusan och lyder så fort jag tänker vilket känns gott så här när man skall ut och tävla om ett litet tag. Ett förstapris kvar så har vi LPII och är nåjda o glada och kan börja tävla trean. Håll tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards