Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Linnea Sims - 6 januari 2011 20:43


Dagen började lite segt med snor och ont i halsen, försov mig ett par timmar men  kom ganska snabbt ikapp schemat.


Lina och jag hade en del får göra på morgonen. Vi har ju glatt införskaffat 6 st fårskallar som alla heter Gun. Mina hundar är totalt ointresserade, Linas Isa är MYCKET intresserad så att säga. Vid en lätt förarmiss kom Isaolyckligtvis lös och jagde Gun runt hagen. (hon är inte utbildad ännu.) En Gun sprang rakt in i ligghallen tappade balansen och välte! Sen blev det till att häva/rulla Gun på fötter igen då hon var för tjock för att komma upp. Vi kanske inte skall mata Gun riktigt så mycket.


 


Eftermiddagen spenderade jag i garaget med mina två bröder. Hoppas att bänken blir fin.


Ovido - Quiz & Flashcards