Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Linnea Sims - 26 juli 2007 22:15

För er som inte vet så har jag till och från bott med min pojkvänn i ett litet hus, på en liten gård. Huset är som sagt mkt litet och mkt långsmalt, typ ca 160 i tak på övervåningen (puh...jag är 159 lång!) 10meter långt och 5meter brett. Tämligen svår möblerat med andra ord.


Efter Mycket velande fram å tillbaka  är det nu dax att flytta in på allvar...igen. Vi har ju tagit några vändor åt olika håll jag och Timmy, men på något sett hamnar vi alltid på ruta ett  igen. Sedan 6års verksamheten till gymnasiumet till där vi är nu, så pendlar vi från att hata varandra till att älska varandra. Ett mycket sunt förhållande som ger enormt höga blodtryck ca 7-8  gånger om dagen och en rad oändliga tjafs.


Då det är tämligen påfrästande att faktiskt stå ut med varandra i mer än tio timmar, verkade det nästan otänkbart att vi skulle klara av att komma överäns om vad som skall slängas och vad som får stå kvar.


Dagen har mer eller mindre varit ett slag fält


Snabbt förhandlade jag bort två tv apparater.

Han fick dock behålla X-boxet (suck) och kanske skall han få en platt skärm i badrummet som kompensation, om han är snäll. In fick då två bia-bäddar plats, victory!

Ett paintball set fick jag iväg mot att han fick behålla sin mini motor cross.


...och ett par timmar senare fanns det bara ett problem kvar...


FRÖLUNDA INDIANS


(för dom som blivit välsignade från detta dårskap är detta ett gäng håriga puckon som halkar runt på en frusen vattenpöl, medan publiken låtsas vara riktigt intresserade men igentligen fryser häcken av sig och vill inget hellre än att ligga hemma i soffan och titta på gilmore girls)


Att jag spyr: kökshandukar, dushhandukar, mössor, halsdukar, flaggor, nyckelringar, pennor, dekaler SKETNA otvättade match tröjor...


Överallt finns detta jävla rödansikte.

På den största väggen vi har som man faktiskt hade kunnat utnyttjat till något relativt dekorativt har han satt upp denna enorma blekgröna VÄVDA indianen...skjut mig, snälla



  

Ovido - Quiz & Flashcards