Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

Bad bilder

Av Linnea Sims - 21 juli 2007 18:59

Mizty simmar minst varannan dag,men det var första gången Jato var med på bryggan. Han kikade lite och sen hoppade han bara rätt ut...

 
 
Benita och Armani

Benita och Armani

23 juli 2007 12:35

Hej Linnea, har hört så mycket gott om dig och din duktiga räddningshund :)
Jag har ju en bror till din Jato, lilla Armani (George) Alltid lika roligt att läsa om sin egens hunds syskon :)
Har tänkt att träna honom inom räddning då det låter himmla roligt att hålla på med :)
Hoppas allt går bra med lilla Jato :)

http://www.greenpearl.se

 
Sandra & Safir

Sandra & Safir

23 juli 2007 13:09

Ha,ha..då är han lik sin badtokiga mamma!
Hade varit jättekul att träffa er en dag. Du kan väl skicka din mail till mig så kan vi höras av!

Ha det bra! Sandra & Safir

http://safir.co.nr

 
Lina

Lina

25 juli 2007 15:12

Jäjj. Jag har lagt upp lite badbilder på djuren i min fina, rosa blogg som jag aldrig använder!

http://www.trollerna.blogg.se

 
Spirit Bus

Spirit Bus

25 juli 2007 17:38

Han såg inte mycket ut för världen, den lille Jato på bryggan! Men jag vet att han är det. ;-) Lycka till!!!
För övrigt har han en även morbror som också rent av älskar vatten - helst ska det vara rinnande.....

http://spirit-bus.co.nr

 
Lina

Lina

25 juli 2007 23:48

Haha, gött.
Fast du, är det ens hundra meter emellan oss?

http://www.trollerna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Sims - 2 september 2011 21:06

    Full rulle idag, massor av bilkörning. Trädgårdarna jag besökt har varit oväntat grönskande. Det måste vara den krispiga luften:-) Alla trädgårdsägare verkar känna varandra, och alla påstår att det bara är ett stenkast till nästa destinatio...

Av Linnea Sims - 1 september 2011 18:15

Med skräckblandad förtjusnig påbörjas nu mitt examens arbete. Det kommer att bli grymt skönt när (om!) jag kan ta min kandidat examen innan vintern.   Landade i Umeå i morse och har nu kört in i djupaste Lappland. & lyckans mig då "partygänget fr...

Av Linnea Sims - 22 april 2011 21:39


                      en riktig kvinna byter sina egna däck     ...

Av Linnea Sims - 11 april 2011 22:06

  Ja då har man jobbat några dagar och det är en trött men glad Linnea som faller i sängen... Idag startade vårens första agility kurs till råga på allt och det var roligt men utmattande. Vi fick verkligen en kanon start med vackert väder trevliga ...

Av Linnea Sims - 1 april 2011 14:07

  Full rulle med nytt jobb, avslutning av studier och flytt hem till götet. Vi har sista lektionen onsdag nästa vecka och då vore det ju toppen om haltande arbeten var inlämnade och studieuppehållet hos csn var kirrat. Sen ett par dar tillbaka börj...

Ovido - Quiz & Flashcards