Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Linnea Sims - 1 februari 2008 16:27

Har fått ett nytt jobb idag! Ombyte förnöjer, fortfarande på IKEA men helt andra tider. Förr började jag jobba vid 12 tiden på morgonen. Nu börjar jag vid 5! På morgonen! Det lät inte så farligt från början men jäklar vilken omställning. Jag går upp vid 4 och jobbar fram till 12. vilket ioförsej är ganska bra tider, med tanke på hund träning o så.


Lockad av RIKTIGT kaffe följde jag snällt med in till stan på bio med min sambo på kvällen. Kaffet var SÅ jäkla gott (eroba) och in på bion gick vi.

Vi såg "Im Legend" och jag har alldrig varit så jäkla rädd i mitt liv. Fy fasiken va den var hemsk. Som vanligt kan jag inte bara vara tyst och blunda, två timmar senare av pip, skrik och tjut tummlade jag ut ur salongen hes och kall svettig. Action/triller my as...

Ovido - Quiz & Flashcards